Helt meningslös torsdag

Ursäkta min dåliga uppdatering, har inget att skylla förutom mia. ni vet hur hon kan vara..för er som inte vet är hon en väldigt bestämd person som inte tillåter folk att blogga. har spenderat de senaste dagarna hemma hos henne under fläkten med en fet mugg i handen. så jag gillar att leva, dock surt att min älskling inte delat dagarna med med mig.
Imorgon är det äntligen fredag, som jag har längtat. veckodagarna är riktigt tuffa för min del. skola mellan 8-17 sedan jobbet efter det. så kunde det ha varit men nej :D gött det. justefan, mia tog hål i mina öron idag, så nu har jag två till. kan erkänna att jag är jävligt imponerad på mig själv som verkligen fruktar nålar och dylikt egentligen. annars har ingenting hänt, iallafall inget som är värt att skriva här på bloggen..förutom att jag fick nytt smink av mamma idag, det behövdes och jag älskar det!

Kommentarer
Postat av: mia

Skyll på mig va! :o

2010-03-18 @ 23:55:18
URL: http://ohvodka.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0