Vi dansar bättre än vad vi sjunger

Mår väl som man förtjänar idag. mia tog ju studenten igår och det firades hemma hos henne med en massa röj. nu måste jag verkligen komma ut ur mitt lilla gömme som jag har på mitt rum och sätta mig i solen. fast min kropp vill ingenting idag, förstår inte ens hur jag ska kunna dricka på min student. SOM ÄR IMORGON, så rätt. har dock mitt citronvin kvar här brevid sängen. kanske en slurp av det får mig att må bättre, men inget som är frestande just nu. hoppas på lite bilder snart på bloggen med, är gaaanska säker på att jag pryder en del bilder med mitt vackra ansikte.

Grattis till studenten mia & therese! ♥

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0