Uh la la la

Känner mig som en riktig nörd när jag sitter här med brillorna på mig och fixar till mitt cv. nästan lite vuxet..en arbetslös "vuxen", får vara glad att jag iaf har lite utbildning. jennifer ligger och solar här bakom mig, snart är det min tuuuur. vi ska ha en sån där pyssla-om-varandra dag med solning, BUS och nagelfixande.
Har fixat till mitt hår nu har jag glömt att säga, så numera är jag brunett. vet inte hur länge jag ska vara det, känns väl sådär att inte ha blont hår nu i sommar. så jävla fräscht med långt blond hår och en solbränd kropp, kommer lipa när jag ser alla andra snygga blondiner på stranden.


Mitt blonda hår </3


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0