Suicide

Gjorde misstaget att ge mig in på bruna slingor med en färg utan en röd nyans i igår. ni kan ju tänka er hur lyckat det blev. ser numera ut som en tant, en misslyckad tant. har mina funderingar på att pallra mig ner till affären nu och köpa ny färg. något måste jag göra och det är snart, kan inte gå runt med grön/grått hår. den enda nackdelen med att färga mitt hår igen är väl att jag är osäker på mitt hårs styrka just nu. vet inte om mer hårfärg skulle vara bra, men det är en risk jag får ta. sen ska jag fan inte färga mitt hår på ett jäääävla tag (sa jag igår med).

Kommentarer
Postat av: Olivia

Om du ska göra mer brun färg är det nog ingen fara för det sliter inte så mycket :)

2010-06-08 @ 12:29:34
URL: http://oliiviaj.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0