Nattbloggning

Nyss hemkommen. en lite smålugn lördagskväll som började hemma hos ela med lite vin. sedan vidare till jennifer & patrik, kvällen slutade hemma hos johan där det blev lite ölspel och så :) är så sjukt jävla trött, fast kommer ha svårigheter med att somna..för många tankar som snurrar i mitt stora, ihåliga huvud. känns som att man har fler kort att lägga, lite svårt att förklara. känns även som att jag borde skippat den sista cidern, även om jag är sjuuukt bra på att stava för att ha druckit. stavar till och med bättre än jennifer i nyktert tillstånd, då förtjänar jag fan ett diplom..typ. men nu ska jag tvätta av mig min sjukt snygga sminkning och sedan dejta sängen. en ny dag imorgon.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0