Längtan

Skolarbeterna är klara, studentskorna & klänningen köpta. fattar ni, på fredag tar jag studenten. hur skönt som helst. imorgon äre ales student som gäller. nu sitter man verkligen och räknar ner sekunderna. dör ju om fredagen inte blir perfekt, tänk så vaknar jag utan hår? eller spiller något på klänningen. det enda som är väääldigt dumt nu är alla mina feta blåmärken på benen, känns väl sådär lagomt snyggt till en kort klänning. men något man får räkna med när det gäller mig, sommarben tillhör väl? vita sommarben dock.

Min helg som varit;
Fredag - utgång med ela, mattias & andreas.
Lördag - furulund, lite mindre lyckad kväll.
Söndag - spenderade dagen i sängen tillsammans med honey.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0