Nothing

Färgade jennifer hår igår, blev skitsnyggt! och idag är det min tur, ska dock bara greja till min fruktansvärda utväxt, inte så fin.. satt hos ela och andreas igår på kvällen, gud vad jag har saknat att sitta där nere och bara va, inga bekymmer alls. bengan har nog saknat våra sena kvällar också hoho.
Har precis ätit och ligger i min säng nu och väntar på jennifer, hon är inte snabb den kvinnan, not at all. säger man tjugo minuter blir det en timma och tjugo minuter, ni hajar.. min hårfärg kommer väl hinna gå ur datum. hon klagar på mig som inte alls är seg när hon själv sitter och drömmer om nina i duschen. känner att det här blev ett väldigt intressant inlägg för er att läsa, men hey, hellre ointressanta inlägg än inga inlägg alls va? : )

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0