Måndag

Detta har varit den bästa helgen på länge, fått spendera hela med min älskling. lördagen började med god middag hemma och slutade med lite väl mycket alkohol för vissa personer. förlåt mia, sanna & anna för att jag inte dök upp, men ni kan tänka er hurdan jag var, haha. måste bara tillägga hur otroligt snygga jag och jennifer var, helt sjukt. känner att det är mycket såååå mycket mer som kan skrivas men då skulle jag bara trötta ut er : ) den dåliga uppdateringen får jag skylla på min dator som suger åsnekuk.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är lugnt, men du får sluta dissa oss nu:(

2010-04-05 @ 16:49:21
URL: http://augustisunshine.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0