Måndag

Helgerna går för snabbt, vill bara glida runt för resten av mitt liv! ansvar är jobbigt..denna gången får jag lov att skylla min dåliga uppdatering på eeeeemil. nej men upptagen som man är har man inte tid till att sitta vid datorn. fredagen bjöd på någon lol fest i rörtången, lördagen spenderades hemma hos princess. helt sjukt hur så lite folk kan resultera till sjuuuukt mycket skratt och töntigheter. det bästa med helgen har varit emil, helt klart. nu kallar lite gött umgänge hos ela & andreas, sen hem till min prins. ska försöka skärpa mig och blogga mer, looooovar. bye snyggingar

Kommentarer
Postat av: emil :*

<3

2010-04-20 @ 10:15:10
URL: http://emolochelon.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0