Att tycka synd om sig själv

Morning sunshine, känns rätt surt att vakna upp och må bajs nu när det är en ny vecka. får hoppas att febern inte kikar förbi. massor som händer denna veckan, eller typ iallafall - hårfärgning, klippning, valborg & 1 maj..inte lägligt att bli sjuk nu, inte alls. har varit jättedålig på att uppdatera, men det är väl inget nytt precis. kan sammafatta helgen kort och gott;
Fredag - tårtbakande med jennifer, inflyttningfest hos dan.
Lördag - sebbe konfirmerades, spenderade en väldigt "the day after" kväll hos fredrik. jag och emil hade 4 månader
Söndag - vaknade upp med älsklingen, degade hela dagen.
Intressant, right? nu måste jag hoppa in i duschen, äckligäckligäcklig som jag är, och sedan hinka kaffe. ingen praktik idag, varken magen eller huvudet vill. som tur var köper pappa med sig lite piller till mig och mamma som också är sjuk.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0