Söndag

Imorgon är det bokens dag i skolan, det innebär att man ska vara hemma hela dagen och läsa. Sen efter det så ska man göra lite uppgifter angående boken. Pga att jag inte har hämtat ut min bok i förväg så får jag åka in till skolan mellan 9-10 och hämta min bok imorgon :P Segt att åka in till stan bara för att hämta en bok..

Vaknade 13.00 idag, segt att vakna så sent när man ska lägga sig tidigt. Dagen spenderades för det mesta hemma hos Mia, sen blev det en liten promenix till den gröna kärringen. Förstår seriöst inte det läskiga med det hela?

Kommentarer
Postat av: ninni

hej gabby! jag måste fan fråga dig, hur gör man en ram runt lixom bloggen typ som du har mellan de rosa och själva blogen där allt är! :] tack på svar hihi!

2008-10-19 @ 22:56:53
URL: http://pleasecureme.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0