Promenix med Mia

Kom precis hem från en promenad med Mia, vi gick genom Nol & Nödinge as usual. En hel del godis käkades med helt i onödan haha. Och kakor med men dom räknas inte. Nu sitter jag här i alla fall och Mia svarar inte på mina sms den jäveln! cpbarnoooo.

Imorgon väcks jag av min lilla gullegris, Gucci! : D Längtar redan till morgonen, höhö. Men får räkna med ett par rivmärken i ansiktet när hon nästan pissar på sig av glädje. Kan ni tänka er att det är så kul att träffa mig? ; )
Skrev klart ett arbete i Svenska B idag, prooooud. Nu ska jag bara göra alla dom andra 3000000 sakerna, lätt som en plätt.

Time for bed, good night.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0