Svar på kommentar:

Postat av:

Dagens roliga.....
Titta är inte samma som att kolla igenom.Ser att du har glasögon kanske skall du ha dem på så ser du bättre.Kul med grannar som bryr sig.

Svar:
Så det är okej att öppna påsen och titta på andras smutstvätt? Äckligt tycker jag. Förstår inte vitsen att vara så jävla nyfiken, det är emot min princip. Menmen, hon kanske tittade efter någon hon ville ha, fanns ju lite björn borg i ; ) Och string, men det är bara till ungdomligt folk.
Men jag får väl tacka henne för ett samtalsämne : ) En till sak på listan..men vi vet ju hur hon är : ) inte lätt när det är svårt haha.
/ Mvh GABRIELLA STRÖM, jag står för det jag skriver ; )


Kommentarer
Postat av: ela

Fyfan vad vidriga folk kan vara, de roligaste är ju nästan att man vet vilka som läser bloggen och skvallrar. Jag tackar Gud för en datanörd till kille som kan spåra alla ip adresser :)

2009-03-08 @ 17:00:35
URL: http://knownasela.blogg.se/
Postat av: ela

haha, en sak till.. "titta är inte samma som att kolla igenom.." MEn varför ens titta? Haha, så jävla roligt, komemr glida på denna räkmackan ett bra tag nu :)

2009-03-08 @ 17:49:03
URL: http://knownasela.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0