So sick

Hatar att vara sjuk, speciellt när man måste till skolan egentligen. får hoppas på att bli något friskare snart. klarar inte av att bara gå hemma hela dagarna och inte ha något att göra. plugga skulle väl gå men att få igång tänkandet när man är sjuk är svårt, en riktig utmaning. annars skulle jag kunna sitta här men hur kul är det? önskar vi hade scrapbooking hemma, så jävla kul att pyssla. men vet ni vad jag kom på? vi har en symaskin och kläder som man kan sy om! nu blev gaby glad igen.

Känner att bloggandet inte är min starkaste sida just nu, men det kommer vill jag lova. måste bara hitta hungern igen, hoho. älskar ju att blogga! men samtidigt blir det så mycket roligare om man får respons era tråkiga jävlar, reagera!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0