I'm so fucking awesome

Det kan fan inte vara hälsosamt att sluta klockan 5, kom nyss hem och dagen är redan slut. känns nästan som det är dags för sängen nu men icke, klockan 7 ska jag träna. ja, ni läste rätt..gaby..träna. hoppas på att få sällskap av jennifer, men man vet aldrig med den bruden.
Fick ganska mycket gjort i skolan idag, eller ja..en affärsplan, halvt friskvård-arbete och två uppgifter på estetisk verksamhet. jag är riktigt nöjd med mig själv, ni vill inte veta hur lat jag egentligen är i skolan. nästan så att lärarna får slå igång mig, med riktiga feta smällar också. nej men, någon show blir det väl inte, förutom massa tjööööt då. så idag blir det en guldstjärna i min inre "Gaby-är-bäst-notebook", fan nu lät jag psykad haha.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0