Helgen som varit

Lite dålig uppdatering nu under helgen, dels för att jag helt glömt av att blogga, sen så orkar man ju inte spendera tid vid daton när det finns annat att göra : ) ska sammanfatta helgen lite kort och gott.

Fredag
: Träffade bejb en snabbis, sen vidare till matte för en kväll med vin och tjöt.
Lördag: Vaknade, käkade, sen drog jag och jennifer till pojkarna.
Söndag: Tröööött som fan, städat mitt rum, duktig som jag är.

Nu är städningen nästan helt klar, eller ska bara ställa alla grejer på sin rätta plats. sedan blir det till att duscha och sedan sova. låååång skoldag imorgon så måste få min sömn för att orka med : ) ciao!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0