Behov

Sjukt hur djupt en människa kan sova egentligen, speciellt jennifer. har ring henne ett x antal gånger nu men hon vaknar fan inte. vi skulle dricka kaffe imorse, eller runt halv 12 rättare sagt. hur fan ska det gå för henne när hon skaffar jobb och behöver gå upp 4?! nog snackat om jennifer, mer om mig. jag har massa behov idag..behov av kaffe, behov av emil, behov av marlboro menthol, behov av snygga kläder, behov av partyheels, behov av räkor, behov av sjukt snygg utsmyckning på min kavaj, behov av bengan och till sist men inte minst, behov av jennifers morgonumgänge! kan någon leka Gud och fixa fram allt till mig nu så är ni snälla? : )

Kommentarer
Postat av: cissi

Ciggaretter, hhur fan kan man vara så dum å börja med sånt äckligt, smakar åt helvete, farligt för kroppen och gör så man får ful hud. Cigg, ne fy faan för sådan skit, hatar cigg. borde brännas upp allt sånt skräp. beroende, äsch de e en fix idé. sluta med de innan de e försent.

2010-01-23 @ 23:07:14
URL: http://ccissi.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0