Ojdå..

Idag körde jag en gaby igen, helt fel. jag är så jävla hopplös ibland alltså. men inte så lätt att gå upp tidigt när man lägger sig sent, får bli en ändring på det. fast hur ska jag kunna lägga mig tidigt när jag vaknar sent? och man kan ju inte gå upp tidigt när man har lagt sig segt för då har man ögonen i kors hela dagen? nu blev det lite flumigt här men ni hajar grejen. sitter och biter på min sjukt störande nagel just nu, så jävla fräscht och tänkte att ni ville veta det : ) det är en väldigt bra anledning till att ha naglar som är fejk, dock gör det jävligt ont ifall man slår i dom. men esh, vill man vara fin får man lida pin, right? + att man slipper störande skit som bara förstör ens dag. jävlar vilket glatt inlägg det blev nu : ) men jag är glad, bara så ni vet..för nu ska jag ta på mig och sedan springa till fisen! yeeeey

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0