Vila i frid bäste vän!

Alexandra Beatrice Lundin
91/05/20 - 09/03/10

Dålig uppdatering, ni kanske förstår. finns väl inte så mycket att säga förutom att jag är helt omtumlad. försöker vara så stark som möjligt, får tänka på att alla går igenom samma sak.

Idag blev det ingen skola, hade nationellt prov, den muntliga delen i svenska b, men har inte skrivit något tal..mitt huvud är helt tomt. ska nog hjälpa mamma att tvätta och sedan gå ut och sätta mig i solen lite. nu är verkligen våren nära :D *peppar peppar ta i trä* vaknade av att solen lyste in från mitt fönster och brände sådär skönt i ansiktet, bäste morgonen på länge må jag säga.

Kommentarer
Postat av: cissi

Förstår att du inte bloggat, måste ha varit jätte jobbigt att få detta besked. Visste om detta redan samma dag faktiskt. De viktiga Gaby är att du inte får hålla alla känslor inne, de blir jobbigare då. Kram

2009-03-18 @ 16:16:08
URL: http://ccissi.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0