Lillgammal

Är fortfarande sjuk så blev ingen skola idag heller : ( fårse om jag åker dit någon dag denna vecka, skulle behöva men mår inte så bra. var och klippte mig igår, trots att jag är sjuk. det behöves verkligen, så nu har jag fint hår igen : ) dom säger att det fortfarande är typ lika långt, men jag vet inte..känns som en hel del åkte av. men vafan, det växer ut, som mamma alltid brukar säga.
Som ni kanske märker så uppdaterar jag inte alls för mycket för tillfället, hehe. har bara ingen lust att sitta framför datorn när jag är sjuk, sen så har jag märkt att det finns mycket bra program på tvn :D är helt inne i "Hem till gården" nu, ni vet den där serien som utspelar sig i Yorkshireby i englands landsbygg. har alltid gnällt på mamma när hon kollat på den innan men nu blir det oftast så att jag sitter och kollar på den med henne, hehe. känns som det bara är gamla kärringar som kollar på den, bara jag själv inte blir lillgammal :s men ingen risk.. nu ska jag fortsätta kolla på jerry springer, så himla kul när mongon bråkar :D


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0