Ingen skola på 7 veckor (Y)

På måndag börjar min praktik, ska bli så jävla gött att slippa skolan ett tag. men mina arbetstider är inget att hänga i granen, tyvärr -.- jag kommer jobba från 9 till 18, och jag som är så himla morgonpigg. sen att sluta klocka 6 är ju inte heller så kul, hur ska man hinna med allt annat? hehe typ dom viktiga sakerna som "läxor" som jag ligger efter med, träning och kompisar. jag kom på en till sak härom dagen, nu på fredag är det latinopaaartei och jag slutar klockan 6! hallå eller, dom räknar med att vi ska vara där klockan 7. hur fan ska jag hinna hem och fixa mig innan det, sjukt ju. funderar på att dra en såndär "magsjuk" grej, men vi får se hur det blir med det : ) nu ska jag fortsätta att slappa framför tvn, det jag gör bäst! pussss

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0