Sjuk & sommarjobb

Tjao!

Gaaah, min näsa rinner som vatten. Snyter la fan ut min hjärna snart. Är öm under näsan pga att jag har snytit mig för mycket, allt papper känns för hårt :( Och ja, detta behövde ni veta för ni ska tycka synd om mig. Feber, förkylning och hosta är inte kul. haha. Vill bli frisk så jag kan gå ut och röra på mig, det suger verkligen att sitta hemma hela dagarna utan att göra något vettigt alls. Visst, jag kan plugga, och det skulle jag behöva, men vem fan orkar sitta och tänka med feber i kroppen? Inte jag iallafall. Får bli att plugga en hel del nu i helgen istället, kanske har jag blivit bättre då, lär ju inte ha ork till att hitta på något större och roligare är en sak som är säker, tyvärr.

Imorgon blir det till att söka sommarjobb i kommunen, haha. Vad gör man inte för pengar..behöver ju en hel del i Malaga till alla grejer jag har planerat att göra. Vill kunna gå till frisören och fixa håret innan utgång oså, få lite vardagslyx ;) Det hade man inte dött utav, får passa på eftersom jag inte lär kunna göra det hemma i Sverige, haha.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0