Skola imorgon

Imorgon är det skola, sjukt segt. kommer bli ett problem att komma upp på mornarna. borde egentligen sova nu men är inte trött för fem öre, funderar på att fixa mina naglar :) har gnagt av lite nagellack på topparna så dom är inte speciellt snygga nu. på tal om snyggt, jag har fått massa ideer till tatueringar. nu är det bestämmt, det blir två gaddar till sommarn :D två små dock. längtar fett mycket.
Spenderade natten hos ela, vi åt chokladpudding och kollade på körslaget. blev också en middag idag, karre, potatismos och elas hemmagjorda sås, lite annorlunda men det gick ner.

Nu ska jag fixa naglarna innan det blir försent, natti.

Kommentarer
Postat av: Emil

haha vadå va inte elas mat god.. lite annorlunda låter som att de inte va så gott...

2009-01-12 @ 13:57:02
URL: http://gossipboyhyssna.blogg.se/
Postat av: Gaby

Svar till emil: annorlunda behöver inte vara på ett dåligt sätt :)

2009-01-12 @ 15:33:42
URL: http://gpatricia.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0