Nyårslöften

Finally, nu är jul och nyår över! Då finns det bara en sak kvar att längta till, självklart Malaga. Satt och pratade med mamma om det nyss, det är visst en känd tatuerare som reser världen runt och deltar och vinner i större tävlingar oså som är i Malaga just när vi är där :) så det blir definitivt en gadd för min del!

Satt och funderade över mina nyårslöften förut, kanske bäst att skaffa några sånna. Inte för att jag brukar hålla dom men får la haka på alla andra.

Här är några som jag tänkte ha;
- Leva ett sundare liv.
- Skärpa mig i skolan.
- Göra 2009 till mitt år!

Det kommer inte bli lätt att sluta med alla onyttigheter, men resultatet borde ju vara värt det tycker jag! vill ju inte se ut som en fet padda på Malagas beach. Promenaden som jag ska ta med Jennifer ikväll är ju en bra start, men kanske inte chokladen som jag smackade i mig nyss haha. fyfan..


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0