Jävla skitprov

Borde egentligen plugga matte nu, men det är så svårt att jag fattar absolut nada. har inte tålamod till att sitta som ett fån utan att få någon kunskap. kan bara tänka på vad jag vill köpa hela tiden haha, och hur helgen kommer se ut. längtar till fredag för då ska ela ha fest och på lördag ska jag träffa alex :) + att jag har prov på fredag, så jag längtar extra mycket till helgen för då är provet förhoppningsvis redan avklarat haha :D om jag inte snappar upp all krånglig matteskit snart så hoppar jag nog över provet och kör det nästa omprov. men jag ska inte ge upp redan :) nejnej, jag ska göra så gott jag kan :D får se det såhär; om jag klarar provet får jag ha kul i helgen och dricka. men om jag inte klarar provet får jag ändå ha kul men skämmas haha.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0