Tisdag

Blev ingen skridskoåkning idag inte..istället stannar jag hemma och städar mitt rum hade jag tänkt. kanske blir till att plugga lite med.
Klickade hem en jeansjacka och ett par sandaler igår, kommer väl någon gång nästa vecka skulle jag tro. får se hur snygga dom är i verkligheten : ) blir nog även till att shoppa på fredag med ela, skulle behöva ett par tygskor så ska nog köpa det. sen så måste jag tänka på att jag måste spara pengar till resan, får se hur det går med det haha. har iallafall sökt sommarjobb nu så får hoppas att jag får det! nej, nu ska jag börja städa lite : )
Peace out folks v

Kommentarer
Postat av: Ela

om ja får fast jobb + bil kan du säkert sommarjobba med mig

2009-02-24 @ 17:24:52
URL: http://knownasela.blogg.se/
Postat av: Gaby

Va bra :D om jag inte får jobbet där då..men vi kanske kan kolla om jag få lite extratimmar? även om det är skola då..för jag har ett ganska slappt schema.

2009-02-24 @ 17:35:38
URL: http://gpatricia.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0