Min katt Mullsan



Detta är min katt som alla tycker är konstig. men det gör inte jag för han är så go :D min lilla kelgris.. han heter mullsan trots att han är en kille, haha detta pga att jag trodde att han var en tjej som kattunge.
Det sjukaste med honom är att han har en dotter som samtidigt är hans syster, han gjorde sin egen mamma gravid haha. men nu är han kastrerad så inga fler olyckor kommer hända, inte för att jag har något emot kattungar då..dom är så sjukt söta. alla säger att jag kommer bli en katt tant som vuxen.

När jag var liten kom jag på en liten ramsa till honom, helt spontant:

Mulsan phlikan bojkön mön
E min lilla bojkön mön
På sin lilla bojkön mön
Pussa han på bojkön mön
För han e så bojkön mön
På sin lilla bojkön mön

Jag vet, jag är sjuk. han kallades även för mulsan phlikan bojkön mön. när jag tänker efter var jag ganska konstig som liten..kanske därför mullsan älskar mig så, vi är konstiga ihop :) han har även ett eget språk, precis som våra andra djur haha.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0