Alla hjärtans natt

Äntligen var alla hjärtans dag över hehe, nu behöver man inte känna sig ensam mer ; ) igår kväll/natt så var jag ju med alex, det var kul och vi fick pratat mycket : ) mitt rum luktar rööök och jag hatar det. all rök blåste in i mitt rum när alex stog ute på balkongen och rökte : (

Några bilder från igår;

Jag var söt och glad


Alex skulle vara snygg med sin öl, ni ser ju hur bra fotograf jag är ; )


Sugrörsposen

Det finns mer bilder men jag väljer att inte visa dom, haha.

Kommentarer
Postat av: otes

kass fotograf.. ja tror mer att fotografen va packad..

2009-02-16 @ 09:48:19
Postat av: Gaby

Nejnej, du vet att jag aldrig blir packad. Jag är en fin dam :)

2009-02-16 @ 09:56:46
URL: http://gpatricia.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0