Skärpning Gaby!

Jag är för lat för att sätta på datorn, det är det som det handlar om, lathet. sen så pajjade jag min dator, så jag får sitta vid brorsans, men han är helt inne i wow så det blir knappt någon tid över till mig. är sjuk nu igen, så jag sysselsätter mig på dagarna med att fixa mitt nya rum, hittade ett par riktigt fina antika stolar i källaren som jag ska piffa upp. får hoppas att rummet blir så som jag har tänkt mig : ) ska få pappa att slänga upp lite tapeter och färg så rummet får liv igen. nu när jag är sjuk och brosan går i skolan så har jag mer tid för bloggen, så blir nog lite mer uppdatering här, fast jag lovar inget. har kommit in i en sån period nu när datorn är pest. men kan ju inte fixa och dåna hela dagarna inte : )

Praktiken är nog det roligaste på länge :D kan ni tänka er att jag går hela dagarna utan att tänka på tiden? alla är trevliga och snälla där : ) och jag kan med stolthet säga att jag kan vara en av deras bästa praktikant, dom påminner mig dagligen om hur bra jag egentligen är. hallå eller, jag saknar jobbet nu när jag är sjuk. kan vara första gången jag inte vill vara hemma och ligga i sängen, haha.

Vill passa på att säga grattis i efterskott till Heta Teta här i bloggen om någon har missat hennes födelsedag som var nu i helgen ; ) 18 nu, måste kännas gudomligt skönt. jag längar tills jag fyller 18, b a r a 8 månader kvar -.-


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0