Trött -.-

Är verkligen sjukt trött idag..men samtidigt på partyhumör, hmm. tror jag drar till mia sen ikväll om hon kommer hem någon gång, hon är på middag med släkten : ] vetefan vad vi ska hitta på, blir väl det vanliga..musik & mat, haha. det känns fan inte okej att sitta vid datorn på en lördag när man egentligen ska hitta på något kul ! men det verkar helt dött överallt idag.

Tror jag börjar bli sjuk, min hals är inte helt okej..sen så är jag trött och har huvudvärk. får inte hoppas att jag blir sjuk för jag var ju "sjuk" denna veckan och jag kan inte missa för mycket i skolan. men nu ska jag nog börja greja mig, blir nog piggare efter en dusch och lite smink : ] fast kanske ska få pappa att ringa glenn först, för det har han ju självklart inte gjort ännu..

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0