Onsdag

Idag hade vi "Larsdagen" igen, alltså vi hade Lars på två av tre lektioner. Han är seriöst störtskön! Men han kan ha sina dåliga stunder ibland och då riktigt hatar jag honom, haha. Lång dag, vi skulle egentligen slutat tre men så skulle vi visst ha föreläsning efter det, jag typ somnade.
Imorgon börjar jag ett, ganska soft..då kan jag få en liten sovmorgon i allafall, ska in till stan och möta Hanna & Minnie halv tolv. Förstår inte varför men är man snäll så är man. Vi ska bara ha gympa imorgon så dagen borde gå fort, slutar tre : ) men nu ska jag duscha av mig all svett från solningen, pussss!

Kommentarer
Postat av: Ela

bengbeng

2008-09-25 @ 12:35:11
URL: http://knownasela.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0