It´s friday!

Äntligen helg! har inte blivit så mycket bloggandes nu för min dator har varit helt fuckad pga massa jävla virus. det sjuka är att jag fick viruset efter jag gjorde rapporten, var nog inne på lite knepiga sidor. så där ser ni, det är inte alltid bra att plugga ; ) menmen, veckan har gått snabbt. har bara varit i skolan en dag denna veckan, på måndagen...resten av dagarna har jag bla hjälpt ela & emil att flytta. fick ett par hyllor av ela som jag ska sätta upp i mitt rum, packade ner min gamla bokhylla så nu ligger allt utspritt i rummet, hatar när det är stökigt + att jag har fått nya husdjur, dammråttor, mums.

Asså våran rektor på skolan är fan sjuk i huvudet, minnie kom för att fylla i massa papper om hennes kinesiska så sa rektorn;
-  Jasså här kommer du lite när du vill?!...har du planerat när du ska till skolan och när du inte ska eller?
Jävla kärring säger jag, hon är alltid så jävla arg. jag menar, minnie var och är fortfarande faktiskt sjuk : s

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0