God natt

Ska alldelas strax gå och lägga mig, tänkte bara säga god natt. på fredag är skolfotograferingen så då ska jag till skolan. sen bär det nog av hem till mia. ska nog piffa till mig lite där efter skolan och göra mig beredd på fest ute i skogen. får hoppas på att mias pappa kan köra dit för det går inga bussar ut dit, ganska öde. men tror dock att det ligger i närheten av mina hästar så det borde inte vara sååå himla långt.

Har ingen plattång och det är ju väldigt bra nu när jag ska ha skolfotografering, får nog ta och fjäska lite för ela och hoppas på att hon är på ett glatt humör, hennes ilskna sidor är inte så värst trevliga.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0