Onsdag

Har nog aldrig varit så trött som jag är idag, kunde inte hålla uppe mina ögonlock under lektionerna..Så det fick bli en liten tupplur efter middagen tillsammans med Mullsan, höhö. Ikväll kommer ju Ghostship på tvn, den måste ses. Sjukt bra, lite läskig dock. Ska hoppa in i duschen så snart min bror & Yasmine blir klara, vill inte veta vad dom sysslar med..Ska nog koka lite te med, mums! Såg att dom hade Chai te att köpa på Espresso House för 80 spänn, blir nog det första mina pengar går till på tisdag, haha. Chai te hemma invirad i en filt + film, kan det bli bättre? Nej, tänkte väl det..

Jag kan inte förstå hur folk kan ta fel på mig & Hanna? Seriöst, vi är inte lika någonstans..Har blivit kallad för både Hanna och Ohsol idag, haha sjukt..

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0