School

Sitter i skolan nu med Minnie, fuuuuun. Ska skriva ner en affärside till min webbutik, ska antagligen sälja underkläder till kvinnor : ) kommer inte på något annat som är kul och som vi inte redan har för mycket utav. Vettefan vad jag ska ha som slogan, "Feel the beauty" kanske? Måste även komma på ett namn, det kanske är en bra början. Idag skulle vi egentligen börjat på hemsidan men jag har inte kommit så långt. Höhö.

Slutar klockan 12 idag, fett gött! Ska kanske med Albin & Jesper in till stan, annars blir det till att plugga lite, det behövs kan jag säga. Har 4 IG, duktigt. Sen till kvällen får jag se vad som händer, jag & Mia sticker säääkerligen till Nol. Snart är det Hallowwen :D Längtar, vet redan vad jag ska klä ut mig till. Tror jag..jag & Mia ska antagligen se likadana ut.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0