Plugghäst

Fy i helvete vad jag hatar att plugga, men det känns fett gött efteråt när man är klar haha. Om jag någon gång blir det..det är frågan. Att plugga är inte riktigt min grej, det har det aldrig varit och kommer aldrig bli. Kan vara därför jag har 300000 saker att göra i skolan, det blir bara mer och mer. Är faktiskt riktigt stolt över mig själv att jag har fått lite gjort idag iallafall, typ en halv läxa och en mindmap haha..och mer kommer det bli ; ) De ni! Tacktalet jag ska hålla på torsdag gör inte saken bättre, vem fan ska jag tacka?! Alla tackar typ sina föräldrar eller en vän..alla säger precis samma sak om hur mycket dom betyder and so on..Jag vill sticka ut med mitt tal : ) Hjälp mig någon, haha.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0