Mjau

Trevlig kväll igår, men blev kanske ett par drinkar för mycket haha. Det får bli en läxa inför nästa gång..Vi fick besök av en manlig strippa med, riktigt hett! Haha, Mambo no 5 sattes på och han kom indansande, sjukt kul. Mia såg nöjd ut med ett fett leende på läpparna ; ) Har väl sovit typ halva dagen idag, la mig klockan 5 inatt. Var ju tvungen att vänta på att Ela skulle komma hem, fyllesvin.
Idag blir det till att sjunga Singstar hemma hos Mia och tjocka sig med massa chips & godis! Mouhaha, det sitter nog bra efter den goda efterätten som Yasmin gjorde, haha. Kan man få för mycket av onyttigheter? Det får nog bli en liten tankeställare här..men jag kan ju faktiskt skylla på att min kropp behövde massa fett & vatten idag, haha.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0