Min dag

Försov mig imorse..för ovanlighetens skull. Fick skippa frukosten och det ångrar jag verkligen! Att gå i skolan på tom mage är det värsta som finns, seriöst. Så det blev till att smacka i sig en Cream Cheese Bagel & dricka en varm god Chai latte, det är syndigt gott mums. Strax därpå säger Juliette att vi ska ha matteprov, ni kan nästa gissa er till vad jag tänkte. Jag ville bara gå och dö, haha..jag fick 7 rätt av 15, visst blir man stolt över mig?

Jag & Mia är jätte party sugna! Får hoppas att det blir något i helgen, men kommer dock knappt kunna gå. Har sånt fruktansvärt skoskav att jag kan gråta!

Seriöst, Sophie + Mig = Onsdag som fan!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0