Måndag

Slapp måndag, har inte fått någonting gjort alls. Bara suttit vid daton + att jag somnade ett tag i mammas & papppas säng, hur kan man inte lyckas med det lixom? Hehe. Läste precis på Aniarawebben att jag är ledig på onsdag, så sjukt gött. Jag är även ledig på torsdag, eller ledig och ledig, jag orkar inte med simningen haha. Därför fick det bli en promenad med Mia idag i stället, så fick ju lyfta på arslet lite i alla fall. Eftersom jag är ledig på onsdag blir det nog till att färga håret, min utväxt är hemsk! Seriöst, folk vänder sig om på stan när jag går förbi, haha lite då. Mina naglar ska vi inte tala om, tyvärr så är jag en nagelbitare..men försöker sluta.





Som god natt får ni en vacker bild på Mullsan, stiligast på stan!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0