Söndag

Helluuuuu

Min Halloween spenderades hemma, mamma & pappa hade lite folk här. Senare gick jag till Mia och sedan vidare till Nol. Från och med när vi gick ut blev kvällen fail, haha. Fick sminka Antonio igår, först blev han ett skelett men han ville inte vara det så han fick bli en pumpa i stället. Varje sminkning behöll han i ca 10 minuter innan han tröttnade och det tog typ 30 minuter att få det rätt, puuuh satans unge asså haha. Mycket slit i onödan, han sitter precis inte still när han ska sminkas, mamma är ju bara såååå mycket roligare att kolla på när hon blandar bål haha.

Idag vet jag inte vad som händer, borde egentligen sitta och plugga men har ingen ork till det. Ligger efter en hel del i skolan..ska även hålla ett argumenterade tal i morgon men har ingen aning om vad jag ska prata om. Allt står helt still i mitt huvud känner jag. Hoppas på att jag kan få lite hjälp av Ela : ) Ska även komma i säng i tid idag för i morgon börjar skolan, skjut mig, snälla haha.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0