Be aware

Gårdagen var lite fail, började hemma hos Bloom, där hela Södra Klöverstigen var, ni förstår. Sen så skulle vi vara med dom andra men vi gick hem ist, eller Mia gjorde. Jag stog kvar helt ensam i Nol, haha. Ett sånt jävla skoskav hade jag, kunde knappt gå. Men jag träffade dom andra iaf, ett litet tag. Sen gick jag hem till Ismo eftersom att jag visste att Micael var där så hade vi sällskap hem. För att runda av kvällen kan jag säga att jag frös som en gris!


Jag vet inte hur min Halloween ska firas, det återstår att se : ) Kanske blir en hemmakväll med päronen eller så drar jag ut någonstans. En sak är säker, jag ska inte utsätta mig för kylan igen..eller skor som blir obekväma i längden.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0