Fredag

Igår kom jag hem från grebbestad, det vad sjukt kul. får hoppas att det blir en nästa gång snart :) anledningen till att det inte blev ett inlägg igår är för att det är något med mitt internet som har pajjat, sjukt kul menar jag & jag är inte alls beroende av datorn nej då. var och shoppade lite med minnie idag, lite grejer blev det allt. bland annat solglasögon, skor och ett skärp :) och lite donken då såklart haha. vet seriöst inte vad jag ska ha på mig imon, det är ju locktorp igen. håller på att tvättar en klänning nu men får se om jag vill ha den..annars blir det lite surt för då är jag tillbaks där jag började haha. ska nog sätta mig och sy lite på en klänning nu, för ovanlighetens skull ;)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0