Söndag

Nu är helgen över och imorgon är det skola. För första gången på länge ser jag fram emot skolan : ) Vet inte varför, kan vara för att det är sista veckan innan lovet. Men ser verkligen inte fram emot alla inlämningar som måste göras innan dess! Jag får nog se till att jag inte har massa planer i veckan så jag kan sitta och plugga, för mitt eget bästa. Minnie åker till Hong Kong på tisdag, den grisen! Fyfan vad fuskit asså, jag vill med :( Menmen, hon har förtjänat det haha : )

Dagens planer;

- Installera Microsoft office.
- Skriva en recension på "Flyga drake"
- Läsa om bloggar och diskutera.

Sen får jag se om jag hinner med annat, kommer kanske ett inlägg lite senare..


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0