Onsdag

Mitt tagenbord cpar totalt, får ryck! När jag skriver kommer det antingen inga bokstäver alls eller typ 100 st för många Jag har inte tålamod att krångla med sånt så jag satte mig vid Sebbes dator i stället.

Jag är fett taggad inför nyår, fast vet fortfarande inte vart jag ska vara haha. Blir väl i allafall att dansa in det nya året med Miafia, får se om vi får vara snygga tillsammas med Ela. Måste köpa en klänning också som jag kan ha! Min garderob är uttjatad, så får bli en tripp in till stan någon dag när jag har pengar.

Kanske borde starta det nya året med en ny design på bloggen med? Jag tröttnade för längesen men har inte orkat byta..men kan ju passa på att göra det snart då eftersom det är en hel del som ska förnyas : ) Nu ska jag hoppa in i duschen, det behövs kan jag lova efter en heldag städning i rummet! Ciao

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0