Sola & popcorn

Ska strax ner och sola med teta, det behöver jag med min likbleka kropp haha. sen blir det till att tjocka sig med popcorn, ovanligt? borde dra ner på fettet känner jag, under dom tre veckorna i lägenheten lyckades jag faktiskt gå ner liiite, eller kände mig iaf smalare haha. åt knappt något där, men sen kom man hem till mammas mat haha.
Är förövrigt väldigt skabb idag, inget smink, en slarvigt uppsatt toffs, aniara tröja och gråa mjukis, läckert. kan man visa sig sånhär nere på torget? självklart! men kanske ska byta tröja iaf för har spillt lite allt möjligt på den haha.

Kommentarer
Postat av: Teta

snygging, själv har jag röda mjukis på mig så jag kommer vara diskret om någon :D hahaha

2008-08-12 @ 17:28:52
URL: http://tetastyle.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0