School

Är så sjukt stressad nu, skolan börjar ju på onsdag och jag måste hinna skriva klart två arbeten. jag har inte ens börjat än och hittar inte alla papper med beskrivningar. mitt hår är inte det finaste heller så känner inget sug på att visa upp det för alla i skolan haha. men ska bli skönt att träffa alla kompisar igen, har bara träffat hanna & minnie under lovet. på tal om hanna, hon åker till spanien nu när skolan börjar den grisen, hon kommer bli jättebrun! får lägga mig under solariumet ett par timmar om inte mer för att bli lite brunare iaf så att jag kan gå med klänning & bara ben brevid henne haha. har inte hunnit sola så mycket denna sommaren, eller hunnit & hunnit, jag har inte haft lust haha, jag är störd. kommer bli pinsamt nu när man börjar och alla kommer vara jättebruna.
kanske ska lägga mig under solariumet nu? en stund iaf : ) pusss

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0