Hos mia

Sitter hos mia nu, ska sova över här & följa med henne till skolan imon : ) skippar min, orkar ändå inte åka till slottskogen med alla ettor & tvåor, hehe. färgade precis hennes hår, eller slinga. blonda faktiskt, eller det var meningen, dom blev väl typ röda, haha. så hon kommer vara skitsnygg imon i skolan & få en hel del blickar efter sig ; ) haha.

Hade ett samtal med lärarna idag, dom sa att det skulle vara bättre för mig om jag läste fler kurser så ska antagligen läsa administration B eller webbdesign & psykologi. orkar inte, haha..skolan suger. menmen, får väl bli så. skickade även ett mejl nyss till min svenska lärare jag hade i ettan och bad om lite extra tid till att lämna in min rapport, så får hoppas att hon är snäll och gör det : ) en prövning är det sista jag vill göra, ett prov på hela svenska A vill jag inte utsätta mig för, haha. men nu ska jag hoppa in i duschen tror jag : ) kommer kanske ett inlägg senare, annars kommer ett imon, puss.

Kommentarer
Postat av: Teta

vi har redan haft webbdesign en termin, skit svårt! skönt att slippa det nu tänkte jag men då ska vi visst ha det hela tvåan också :( haha

2008-08-27 @ 11:01:40
URL: http://tetastyle.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0