Fredag

Har inte blivit så mycket bloggande nu dom senaste dagarna, jag har helt enkelt inte haft något kul & dela med mig av. nu är det äntligen helg så jag kan få sova ut, hehe. idag blir det bara till att sitta & slöa framför tvn, skulle egentligen hellre hittat på något kul men det verkar lite dött. får ta igen det imon när vi ska ha kräftskiva, mums!

Fick en ny chans av svenska läraren till att lämna in rapporten, skit bra. har tills på måndag på mig & jag har inte ens börjat..jag är fan dum i huvudet som inte gör den, jag borde egentligen sitta & plugga arslet av mig men jag gör inte ett skit. är så jävla dålig på att komma igång att det inte är sant, hehe. men kan ju börja med att läsa igenom ett litet häfte med fakta som jag satte ihop i ettan, haha. bye


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0