Föredetta brottare

Träffade teta igår, kändes bra för det var ett jävla tag sedan vi träffades sist, senaste locktorp tror jag. ska vara med henne idag med. vi har hennes hus för oss själva, eller ett tag iaf. ska kolla om jag kan skrapa ihop lite tior så vi kan gå och sola, känns lite onödigt ändå eftersom jag har ett eget solarium + att jag kan sola gratis med mitt gymkort...men gillar stämningen i nödinge skarpt faktiskt så får offra lite pengar..
kollar på os i brottning nu, man kan inte föreställa sig mig kolla på sport..tänka sig att jag har brottats en gång i tiden, haha. ingen vacker syn kanske men det var roligt, speciellt träningarna. men nu kallar tvn! kommer nog ett inlägg senare,
pusssss

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0